En litt bedre start på dagen

7 SMÅ TING SOM GIR DEG EN GOD START

1. If you snooze, you lose! Stå i mot fristelsen, ikke trykk på den snoozeknappen. Kom deg ut av senga i det klokka ringer. Og har du dårlig tid på morgenen, begynn å still klokka et kvarter tidligere.

2. Trekk for gardinene og slipp sollyset inn, og re opp sengen din. Da er det mye hyggeligere å komme inn igjen på soverommet senere. Og du, vil du at soverommet skal lukte som et deilig boutique hotell, sjekk ut denne sprayen.

3. La mobilen ligge til etter du har spist frokost.

4. Drikk et stort glass vann. Kroppen er ofte litt dehydrert etter natten, fyll på med vann og du vil føle deg litt piggere og mer våken med en gang.

5. Gi kroppen en skikkelig kattestrekk. Når du står og pusser tennene så kan du samtidig strekke godt på hele kroppen. Har du noen minutter til overs så kan du jo teste «God morgen yogaen» med Maiken!

6. Spis en sunn, god frokost! Ta deg tid til å sette deg ned med frokosten, før dagen starter for fullt. Har du litt dårlig tid, så lag deg en mettende smoothie , eller gjør klar en chiapudding kvelden før.

7. Sett opp en to-do liste for dagen. Når du får oppgavene ned på et ark, så slipper du å bruke unødvendig energi på alt du skal huske. Og det er så deilig å kunne stryke ut punktene i løpet av dagen!